Dla klientów indywidualnych (dostępność: 24/7):
- 801 331 331
- (+48) 519 284 040
- (+48) 22 598 40 40
Zastrzeżenie karty (dostępność: 24/7):
- +48 22 598 41 14
Infolinia w języku ukraińskim i rosyjskim (dostępność: pn-pt 8:00-20:00):
- (+48) 22 598 40 45
Bankowość prestige (dostępność: 24/7):
- 801 127 000
- (+48) 22 598 41 33
Bankowość prywatna (dostępność: 24/7):
- 801 115 115
- (+48) 22 598 40 41
Biznes i przedsiębiorstwa (dostępność: pn-pt 8:00-19:00):
- 801 31 31 31
- (+48) 22 598 41 61
Opłata za wszystkie połączenia zgodna z taryfą operatora.
Sprawdź również:
Informacje
Bank Millennium jest komercyjnym bankiem z siedzibą w Warszawie. Jest jednym z 10 największych banków w Polsce pod względem wartości aktywów. Bank Millenium swoje korzenie wywodzi z Banku Gdańskiego, który w 1998 został przejęty przez portugalski Banco Comercial Portugues, który obecnie posiada 50,1% akcji Banku Millennium. Oferuje konta osobiste, firmowe, pożyczki online oraz kredyty.
Bank obsługuje klientów poprzez sieć ponad 360 placówek, bankowość internetową, telefoniczną i mobilną. Posiada ofertę dla klientów indywidualnych, osób prowadzących działalność gospodarczą, a także małych, średnich i dużych firm. Bank posiadał w roku 2018 ponad 1,8 miliona aktywnych Klientów indywidualnych oraz 13 tysięcy Klientów korporacyjnych. Millenium w swojej strategii rozwoju stawia na nowoczesne kanały obsługi. Liczba klientów aktywnie korzystających z bankowości elektronicznej przekroczyła w 2018 roku 1,5 miliona.