Największy Bank w Polsce PKO BP wprowadził nową usługę skierowaną do swoich Klientów firmowych. Mowa o tytułowym wideodoradcy, z którym przedsiębiorcy w bardzo prosty sposób mogą umówić spotkanie – jedyne co trzeba zrobić to wypełnić formularz na stronie https://www.doradcaonline.pkobp.pl.
Po wykonaniu powyższego i wysłaniu formularza wystarczy poczekać na wiadomość sms lub e-mail z ustaloną godziną spotkania przez Internet. Usługa oferowana przez PKO BP została wprowadzona we współpracy z Operatorem Chmury Krajowej, którego współudziałowcem jest właśnie ten bank.
– Pandemia COVID-19 wymusiła na bankach zmianę modelu działania z oddziałowo-zdalnego na zdalno-oddziałowy. PKO Bank Polski, który jest liderem technologicznym polskiej bankowości, stale dostarcza najnowocześniejszych rozwiązań cyfrowych, a w tym szczególnym czasie ze zdwojoną determinacją pracuje nad narzędziami, których potrzebują nasi klienci. Właśnie startuje nasza nowa usługa – wideodoradca dla klientów firmowych, która pozwoli komfortowo i bezpiecznie kontaktować się z bankiem. Docelowo taka forma kontaktu będzie dostępna dla wszystkich klientów banku.
– mówi cytowany przez PKO BP Zbigniew Jagiełło, prezes zarządu Banu.
Możliwość organizowania wideo konferencji z doradcą jest obecnie dostępna tylko dla firm z sektora Małych i Średnich Przedsiębiorstw (MSP). W dalszej kolejności i w miarę potrzeb będą uruchamiane wideo spotkania z innymi grupami Klientów.
Na dzień dzisiejszy aby skorzystać z wideo spotkania Klient wypełnia formularz przez Internet, w którym należy podać:
Po uzupełnieniu danych podstawowych konieczne będzie wyrażenie zgody i akceptacja dwóch oświadczeń. Warto wiedzieć, że sami doradcy mogą także zapraszać przedsiębiorców do wideorozmowy.
Na początku akcji konsultacje prowadzi kilkudziesięciu doradców bankowych z całej Polski, oferując pomoc w dni robocze w godzinach od 9:00 do 17:00. Podczas rozmowy Klient może uzyskać informacje o, między innymi, swoich produktach bankowych czy tarczy antykryzysowej.
Rozmowa wideo z PKO BP jest absolutnie bezpieczna. Formularz online obsługiwany jest w poprzez stronę internetową banku, natomiast sama wideorozmowę realizuje się poprzez łączne szyfrowane. Bezpieczeństwo witryny, na której opublikowany jest formularz potwierdza protokół HTTPS oraz certyfikat SSL. Świadczy o tym kłodka przy adresie strony jak w poniższym przypadku naszej witryny – https://lisekfinansowy.pl/
Strona, na której odbywa się wideorozmowa posiada certyfikat SSL Google Meet. Ponadto warto zaznaczyć, że Klienci otrzymują wiadomości e-mail o spotkaniach z oficjalnego adresu PKO – powiadomienia@pkobp.pl, w przypadku wiadomości SMS nadawcą będzie PKOBP.
Klienci powinni również zwrócić uwagę na sam link do rozmowy wideo otrzymany w wiadomości e-mail. Wszystkie linki poprowadzą Klientów do szyfrowanych stron https://meet.google.com/ i są widoczne w całości, bez użycia jakichkolwiek skrótów.
Źródło:https://media.pkobp.pl/96814-wideodoradca-dla-firm-w-pko-banku-polskim
lisekfinansowy.pl| Regulamin | Polityka prywatności |