Oprócz dostępu do sprawdzonych ofert Klienci w bardzo prosty sposób będą mogli sfinansować wybrane samochody. Nowa strona motoryzacyjna PKO to element strategii cyfrowej usług Grupy PKO Banku Polskiego.
PKO Bank Polski konsekwentnie realizuje ogłoszoną pół roku temu strategię i zmienia się w platformę bankową. Chcemy, aby nasi klienci, mogli załatwiać swoje codzienne sprawy bezpiecznie i bez wychodzenia z domu. Uruchomiona dziś platforma Automarket to kolejny krok w tym kierunku. Dzięki dostępowi do zaawansowanych technologii IT i dużej skali działania, mogliśmy stworzyć pierwsze w Polsce narzędzie, które przenosi do świata cyfrowego cały proces zakupu nowych i używanych aut: od wyboru właściwej oferty, przez realizację płatności lub wybranie sposobu finansowania, po dostawę samochodu pod wskazany adres.
– powiedział cytowany w komunikacie Zbigniew Jagiełło, prezes zarządu PKO Banku Polskiego.
Automarket to pierwsza na polskim rynku internetowa platforma oferująca usługi wspierające przy zakupie samochodów, która jest zintegrowana z elektronicznymi kanałami banku:
Auta dostępne na platformie pochodzą z portfela Grupy Kapitałowej PKO BP oraz od dealerów samochodowych, którzy współpracują ze spółkami Grupy. PKO Leasing planuje systematyczne rozbudowywanie partnerstw z dealerami w celu przedstawiania Klientom jak najszerszej oferty wyboru pojazdów w jednym miejscu.
Głównym celem Automarketu jest zapewnianie klientom wysokiej jakości obsługi. Chcemy to osiągnąć przez dostęp do szerokiej oferty samochodów, czytelną informację o każdym pojeździe i ich intuicyjne wyszukiwanie. Niezależnie od tego, czy auto będzie pochodziło z zasobów własnych spółek z Grupy Kapitałowej, czy od któregoś z naszych partnerów, klienci łatwo skalkulują ofertę finansową, a nawet zamówią samochód pod wskazany adres bez wychodzenia z domu. Dodatkowym, ważnym dla nas aspektem biznesowym, jest podaż samochodów pochodzących z zewnętrznych źródeł. Zależy nam, aby docelowo poprzez Automarket systematycznie zwiększać sprzedaż aut od dealerów, z którymi współpracujemy.
– wskazywał cytowany w komunikacie Paweł Pach, prezes zarządu PKO Leasing.
Czytaj także: jak sfinansować zakup samochodu?
Nowy serwis grupy PKO Automarket powstał bardzo szybko bo w blisko sześć miesięcy. Dokonano tego dzięki zwinnemu podejściu do projektu i integracji zasobów:
Pomysł na nowoczesną stronę oraz jej główne elementy wypracowano dzięki szczegółowej analizie potrzeb Klientów, którzy planują zakup samochodu. Dyrektor departamentu Strategii i Rozwoju PKO Leasing, Tomasz Otto uważa, że głównymi problemami w procesie zakupu samochodu są niepewność co do:
Dlatego właśnie Automarket to oferta stworzona w oparciu o samochody spełniające rygorystyczne kryteria stanu technicznego i prawnego. Pochodzą z polskiej dystrybucji, od zaufanych dealerów, z udokumentowaną historią i przebiegiem. Każdy samochód posiada co najmniej roczną gwarancję, a auto używane można zwrócić w ciągu pięciu dni i po przejechaniu nie więcej niż 300 km. Forma platformy ułatwia poszukiwania i daje możliwość szybkiego zapoznania się z ofertami.
– powiedział cytowany w komunikacie Tomasz Otto.
PKO Bank Polski zadbał także aby Automarket pozwalał także na finansowanie samochodu. Klient ma możliwość wyboru wynajmu długoterminowego i korzystanie z samochodu, zlecając obsługę specjalistom. Usługa pozwala także na skorzystanie z leasingu dla firm z opcją pakietu serwisowego, który zapewnia wsparcie w użytkowaniu pojazdu.
lisekfinansowy.pl| Regulamin | Polityka prywatności |