Ile zarabia prezes Banku?

Zarobki prezesów banków

W sposób szczególny rozbudzają naszą wyobraźnię. Wszak zyski czerpią z inwestowania naszych oszczędności i z procentów jakie płacimy przy kredytach. Niedawno pisaliśmy o najbogatszych Polakach, teraz przyszła kolej na najbogatszych prezesów. Zobaczcie ile zarabiają, a potem cofnijcie się do zarobków pozostałych pracowników sektora bankowego. Zarobki prezesów banków robią wrażenie. Ile zarabia prezes Banku?

  1. Joao Bras Jorge – Bank Millenium 5 milionów złotych
  2. Cezary Stypułkowski – mBank 3,9 miliona złotych
  3. Zbigniew Jagiełło – PKO Bank Polski / Brunon Bartkiewicz ING Bank Śląski 3,3 miliona złotych

Jak to wygląda w przeliczeniu na miesiące

  1. Prezes Banku Millenium – 416 tys. zł
  2. Prezes mBanku – 325 tys. zł
  3. Prezesi PKO i ING Banku Śląskiego – 275 tys. zł

Zarobki robią wrażenie, ale w porównaniu do zysków jakie wypracowują ich Banki nie jest to duża kwota. Z kolei patrząc ile zarabiają szeregowi pracownicy do osiąganych zysków – kwoty stają się śmieszne. Pracownicy back office zatrudnieni za 3-4 tys. zł brutto pokazują jakie skrajności panują.

13/03/2018

Ekonomista z wieloletnim doświadczeniem w bankowości i finansach. Od lat śledzi to co dzieje się na rynku aby oceny pożyczek i kredytów były na najwyższym poziomie. Ekspert z zakresu bankowości i finansów osobistych.

Ile zarabia tester leków?

Ile zarabia tester leków? Czy duże ryzyko dla życia i zdrowia można w ogóle wycenić? W dzisiejszych czasach większość rzeczy ma swoją cenę.

Ile zarabia policjant?

Kto może zostać policjantem? Większość chłopców i część dziewczyn w dzieciństwie marzy żeby zostać policjantem. W miarę jak dorastają i poznają nowe możliwości przestają się interesować tym zawodem. Niektórzy jednak nie rezygnują z dziecięcych marzeń i dążą do osiągnięcia celu.

Ile zarabia się na polskim youtube?

Ile zarabia się na polskim YouTube? W dzisiejszych czasach coraz więcej osób zamiast telewizji wybiera kanały na YoTube oraz platformy z filmami i serialami jak Netflix. O kierunku rozwoju mediów decydują ludzie młodzi, którzy jednoznacznie wskazują na to, że nie chcą się ograniczać do tego co oferuje telewizja. Sztywne godziny emisji oraz często przestarzałe materiały