Citi Bank nie przestaje wspierać swoich Klientów. Pomoc kieruje głównie do tych, którzy są dotknięci skutkami pandemii COVID-19. Jak podaje Bank już 11 000 Klientów skorzystało z oferowanej przez bank możliwości odroczenia spłaty kredytów. Czego jeszcze możemy się spodziewać?
– Czas pandemii wymaga od nas zdefiniowania na nowo naszych priorytetów. W tym bezprecedensowym okresie musimy zadbać zarówno o bezpieczeństwo pracowników, jak i zapewnić klientom wsparcie płynnościowe poprzez finansowanie ich działalności oraz profesjonalne doradztwo, – powiedział Prezes Zarządu Citi Handlowy Sławomir S. Sikora. – Pamiętaliśmy również o tych, którzy na pierwszej linii frontu walczą o zdrowie Polaków. Ponad tysiąc wolontariuszy dostarczyło 8300 posiłków dla ratowników w Warszawie i Olsztynie w ramach akcji Cisi Bohaterowie.
Jak podaje Citi Bank w swoim komunikacie – trwa realizacja strategii digitalizacji, która poza zapewnieniem łatwego i wygodnego dostępu do usług bankowych z dowolnego miejsca, w czasach kryzysu służy przede wszystkim bezpieczeństwu klientów. W tym tygodniu bank uruchomił innowacyjną możliwość zdalnego otwarcia konta z wykorzystaniem „selfie” Tym samym Citi stał się jedynym bankiem w Polsce, który umożliwia nowym klientom w pełni zdalne i zautomatyzowane otwarcie 3 podstawowych produktów bankowych:
W pierwszym kwartale bank wprowadził również usługę Apple Pay, którą przez pierwsze dwa tygodnie uruchomiło ponad 10 tysięcy klientów. Ponadto dla klientów instytucjonalnych Citi Bank rozszerzył usługi elektronicznego obiegu dokumentów o podpis kwalifikowany, którego w pierwszym tygodniu działania klienci użyli w ponad 50 proc. przypadków.
Czytaj także: Citi Handlowy – kody SWIFT, IBAN oraz adres banku
źródło:http://www.citibank.pl/poland/homepage/polish/press1/informacje-prasowe-2020_05_14.htm?cat=10195
lisekfinansowy.pl| Regulamin | Polityka prywatności |