W dniu wczorajszym poznaliśmy tegorocznych laureatów prestiżowego konkursu Złoty Bankier czyli najlepsze Banki w Polsce. Organizatorem plebiscytu są Bankier.pl oraz Puls Biznesu. Jak co roku Banki walczyły w następujących kategoriach:
Kategoria główna: Złoty Bank
Kategorie internautów:
-Spot reklamowy
-Bank wrażliwy społecznie
-Bank w social media
Kategorie produktowe:
-Konto osobiste
-Kredyt hipoteczny
-Karta kredytowa
Dodatkowo Banki rywalizowały o nagrody w kategoriach innowacja finansowa oraz Bank bezpieczny.
Wybór zwycięzców poprzedziło na prawdę duże badanie. Wszystkie 18 Banków biorących udział w konkursie odwiedziło 200 tajemniczych klientów w aż 1050 losowo wybranych oddziałach. Wykonano kilkaset testów serwisów internetowych, eksperci przebadali kilkadziesiąt aplikacji oraz przeanalizowali 200 produktów bankowych. Nie zawiedli również internauci, którzy oddali prawie 30 tys. głosów. Tak złożone i obszerne badanie pozwoliło wyłonić zwycięzców.
ZŁOTY BANK – NAJLEPSZY BANK W POLSCE -NAJLEPSZA JAKOŚĆ OBSŁUGI: mBank
II miejsce: Euro Bank
III miejsce: Bank Millennium, Getin Noble Bank
KONTO OSOBISTE: Bank Millennium – złóż wniosek tutaj
KREDYT HIPOTECZNY: PKO Bank Polski– złóż wniosek tutaj
KREDYT GOTÓWKOWY: Nest Bank
KARTA KREDYTOWA: Citi Handlowy – złóż wniosek tutaj
INNOWACJA FINANSOWA: Alior Bank (Dronn)
SPOT REKLAMOWY: ING Bank Śląski („Moje zmienia wszystko”)
BANK WRAŻLIWY SPOŁECZNIE: ING Bank Śląski
BANK W SOCIAL MEDIA: ING Bank Śląski
BEZPIECZEŃSTWO – NAJLEPSZE PRAKTYKI: Bank Millennium, Bank Zachodni WBK, Citi Handlowy, mBank.
Patrząc na rozwój sektora bankowego w ostatnich latach można się pokusić, że organizacja takich plebiscytów jak Złoty Bankier jest pożądana i konieczna. Nieustannie atakujące reklamy na każdym kroku namawiają do korzystania z wszystkich możliwych produktów bankowych i chwilówek. Banki chcąc liczyć się na rynku powinny inwestować nie tylko w agencje reklamowe i kolorowe oddziały, ale przede wszystkim w profesjonalną obsługę i poprawę bezpieczeństwa transakcji. Coraz chętniej korzystamy z bankowości elektronicznej, a wizyty w placówkach bankowych ograniczamy do minimum. Umowy podpisujemy za pośrednictwem firm kurierskich, a opinie śmiało wyrażamy na portalach społecznościowych. Zmiana ta, która dokonała się na przełomie ostatnich lat zmusza Banki do poprawy jakości świadczonych usług. Konkurs Złoty Bankier i miano Najlepszego Banku w Polsce motywuje Banki do ulepszania swoich standardów, jak również do rozwoju systemów bezpieczeństwa. Na moje oko konkurs bardzo dobry i oby więcej takich plebiscytów, które będą mobilizować Banki do działania.
lisekfinansowy.pl| Regulamin | Polityka prywatności |